Aktuelt

Tilmelding åben til Combi Cup 2020
 
B1909 Combi Cup afholdes i 2020 for 12. gang, efter de velafviklede stævner siden starten i 2009, hvor hold fra hele Danmark har haft både en stor fodboldoplevelse og styrket de sociale bånd i Odense.

Du kan læse meget mere om B1909 Combi Cup på de følgende sider, hvor du også kan finde information om tilmelding. Husk at der er plads til 10 hold i U10, 10 hold i U11 og 10 hold i U12 - så skynd dig at tilmelde dit hold!


/kk/ 29.07.2019
 
Tilmelding åben til Combi Cup 2019

B1909 Combi Cup afholdes i 2019 for 11. gang, efter de velafviklede stævner siden starten i 2009, hvor hold fra hele Danmark har haft både en stor fodboldoplevelse og styrket de sociale bånd i Odense.

Du kan læse meget mere om B1909 Combi Cup på de følgende sider, hvor du også kan finde information om tilmelding. Husk at der er plads til 10 hold i U10, 10 hold i U11 og 10 hold i U12 - så skynd dig at tilmelde dit hold!

For spørgsmål så kontakt:

Stævneleder, Johnny Svane
combicup@b1909.dk eller på tlf. 40 44 84 09

/kk/ 03.10.2018
 
Tilmelding åben til Combi Cup 2018

B1909 Combi Cup afholdes i 2018 for 10. gang, efter de velafviklede stævner siden starten i 2009, hvor hold fra hele Danmark har haft en stor fodboldoplevelse i Odense.

Du kan læse meget mere om B1909 Combi Cup på de følgende sider, hvor du også kan finde information om tilmelding. Husk at der er plads til 10 hold i U10, 10 hold i U11 og 10 hold i U12 - så skynd dig at tilmelde dit hold!

For spørgsmål så kontakt:

Stævneleder, Johnny Svane
combicup@b1909.dk eller på tlf. 40 44 84 09

/kk/ 27.09.2017
Status for tilmelding til Combi Cup 2017
 
Med lidt over en måned til deadline for tilmelding til B1909 Combi Cup 2017 begynder det at se rigtig lovende ud.
 
I U11 rækken er vi meget tæt på at kunne lukke for tilmeldinger med blot 1 plads tilbage.

I U10 & U12 har vi en del reservationer og afventende tilmeldinger men forventer at vi inden den 23. december kan melde alle 3 rækker for udfyldt.
 
Hvis i ikke allerede har tilmeldt jer så skynd jer at send en mail, gå ind på staevner.dk eller kontakt undertegnet på telefon 93 95 39 04 så i kan sikre jer pladsen til sæsonens fedeste combi stævne.
 
/jt/ 17.11.2016

Tilmelding åben til B1909 Combi Cup 2017

B1909 Combi Cup afholdes i 2017 for 9. gang, efter de velafviklede stævner siden starten i 2009, hvor hold fra hele Danmark har haft en stor fodboldoplevelse i Odense.

Du kan læse meget mere om B1909 Combi Cup på de følgende sider, hvor du også kan finde information om tilmelding. Husk at der er plads til 10 hold i U10, 10 hold i U11 og 10 hold i U12 - så skynd dig at tilmelde dit hold!

For spørgsmål så kontakt:

Stævneleder, Jesper Tirsvad
combicup@b1909.dk eller på tlf. 93 95 39 04

/kk/ 09.10.2016

Stævnemagasin for Combi Cup 2016 ONLINE

Så er det store stævnemagasin på 48 A4-sider klar og kan nu downloades under "Program" i menuen.

Her vil I kunne finde en masse informationer omkring stævnet, bl.a. turneringsplaner, weekendens program, aktiviteter, informationer og se de mange hold-præsentationer.


Vi ses til Danmarks sjoveste opstartsstævne den 5.-7. februar i Odense!


For spørgsmål, så kontakt:
Kenneth Kongensgaard
Stævneleder, B1909 Combi Cup 2016
Tlf.: 22 77 06 12

kk/ 31.01.16

Tilmelding åben til B1909 Combi Cup 2016
 
B1909 Combi Cup afholdes i 2016 for 8. gang, efter de velafviklede stævner siden starten i 2009, hvor hold fra hele Danmark har haft en stor fodboldoplevelse i Odense.

Du kan læse meget mere om B1909 Combi Cup på de følgende sider, hvor du også kan finde information om tilmelding. Husk at der er plads til 10 hold i U10, 10 hold i U11 og 10 hold i U12 - så skynd dig at tilmelde dit hold!

For spørgsmål så kontakt:

Stævneleder, Kenneth Kongensgaard
kenneth@b1909.dk eller på tlf. 22 77 06 12

/kk/ 10.09.2015

Tilmelding åben til Combi Cup 2015

B1909 Combi Cup afholdes i 2015 for 7. gang, efter de velafviklede stævner siden starten i 2009, hvor hold fra hele Danmark har haft en stor fodboldoplevelse i Odense.

Du kan læse meget mere om B1909 Combi Cup på de følgende sider, hvor du også kan finde information om tilmelding. Husk at der er plads til 10 hold i U10, 10 hold i U11 og 10 hold i U12 - så skynd dig at tilmelde dit hold!

For spørgsmål så kontakt:

Stævneleder, Kenneth Kongensgaard
kenneth@b1909.dk eller på tlf. 22 77 06 12

/kk/ 24.10.2014
 
Oversigt & kampprogrammer til B1909 Combi Cup klar 
 
Oversigten over kampe for de forskellige årgange, spisetider, aktiviteter m.m. kan nu ses under "program".
 
Ligeledes kan kampprogrammerne for de 3 årgange downloades her på combicup.dk samme sted.
 
Som noget helt nyt kan I ved B1909 Combi Cup 2014 følge med under stævnet via vores facebook-side på adressen: www.facebook.com/combicup  
Her vil du kunne se resultater, flotte billeder og videoklip!

Så gå allerede ind på siden nu og "synes godt om", så du kan følge med allerede nu! 
 
For spørgsmål så kontakt:

Stævneleder, Kenneth Kongensgaard
kenneth@b1909.dk eller på tlf. 22 77 06 12
 
/kk/ 21.01.2014
 
 
Tilmelding åben til Combi Cup 2014
 
B1909 Combi Cup afholdes i 2014 for 6. gang, efter de velafviklede stævner siden starten i 2009, hvor hold fra hele Danmark har haft en stor fodboldoplevelse i Odense.
 
Du kan læse meget mere om B1909 Combi Cup på de følgende sider, hvor du også kan finde information om tilmelding. Husk at der er plads til 10 hold i U10, 10 hold i U11 og 10 hold i U12 - så skynd dig at tilmelde dit hold!
 
For spørgsmål så kontakt:

Stævneleder, Kenneth Kongensgaard
kenneth@b1909.dk eller på tlf. 22 77 06 12
 
/kk/ 15.10.2013
Combi Cup udvides til U13 & U14

B1909 Combi Cup udvides efter 5 meget velafviklede stævner for de mindre årgange, så det populære stævne nu også afvikles for U13 & U14-årgangen (årgang 2001/2000). Stævnet afvikles efter et unikt koncept, som er tænkt som Danmarks bedste, sjoveste og mest interessante opstartsstævne. Combi Cup betyder nemlig, at dit hold deltager i flere aktiviteter og fodboldturneringer på én gang, forstået på den måde, at spillerne hele tiden har noget at se frem til.
 
B1909 Combi Cup afholdes som beskrevet for U13 & U14. Det vil sige for spillere født i 2001 & 2000. Der er tale om et A-stævne for nogle af Danmarks bedste hold. Turneringen foregår fra fredag den 1. november 2013 til søndag den 3. november 2013 for U13 og fra fredag d. 8. november 2013 til søndag d. 10. november 2013 for U14. Spillesteder og indkvartering ligger i umiddelbar nærhed i B1909's anlæg.

Sportsligt afvikles stævnet over tre dage, hvor dit hold deltager i inde-turneringen halvdelen af tiden, samt udendørs på én af Danmarks mest velplejede kunstgræsbaner i den anden halvdel. Der er mulighed for deltagelse af 16 spillere pr. hold ved stævnet, som har plads til 8 deltagende hold pr. årgang. Ved inde-turneringen opdeles dit hold i tre hold. Dette giver en inde-turnering med 24 deltagende hold.

Socialt sker der en masse. På skolen kan deltagerne spille bl.a. bordtennis og bordfodbold og ellers nyde lidt uforpligtende samvær, og skabe relationer på tværs af klubberne.
Lørdag aften er der lederaften, hvor de voksne kan nyde noget godt til gane og hals, mens fodboldsnakken med garanti flyder.

Vi tilstræber at skabe de bedst mulige rammer for weekenden, både på og udenfor banen. Udover ovennævnte, udgiver vi også et stort stævnemagasin, krydret med fodboldartikler og præsentation af de deltagende hold. I forbindelse med finalekampene i inde-turneringen, vil alle målscorere blive nævnt i højtalerne, ligesom der vil være gjort noget ekstra ud af stemningen i forbindelse med finalekampene.

Nedenstående priser inkluderer deltagelse i begge turneringer, fuld forplejning, overnatning og alle aktiviteter hele weekenden. For ledere er lørdagens lederaften naturligvis gratis, inkl. mad og øl/vin/vand.

Holdgebyr
Kr. 1.000,-

Deltagergebyr for ledere og spillere (max. 16 spillere)
Kr. 450,- pr. person

Betalingsfrister
Holdgebyr skal indbetales ved tilmelding og senest torsdag den 3. oktober (U13) og torsdag den 10. oktober for U14 samtidig med sidste frist for tilmelding.
Samlet deltagergebyr skal indbetales senest torsdag den 17. oktober (U13) og torsdag den 24. oktober for U14.
Alle indbetalinger foregår via Arbejdernes Landsbank, på kontonummer:
5389-0315557 (Husk at oplyse klub & årgang)
 
Tilmelding
Sker via staevner.dk

KK / 1.8.13
Resultater og billeder fra Combi Cup 2013
 
Under årets B1909 Combi Cup blev der taget en masse gode billeder. Under "Galleri" kan du både se billeder af vinderholdene, kamp og stemningsbilleder.
 
Under "resultater" i menuen og/eller via forsiden, kan du se alle resultater fra B1909 Combi Cup - både inde og ude.
 
Endnu engang tak for Jeres deltagelse! Send gerne både ris/ros om Jeres oplevelse v/ B1909 Combi Cup 2013 på mail: kenneth@b1909.dk
 
 
kk/6.2.13
 
Stævnemagasin for Combi Cup 2013 ONLINE

Så er det store stævnemagasin på 52 A4-sider klar og kan nu downloades under "Program" i menuen.
 
Her vil I kunne finde en masse informationer omkring stævnet, bl.a. turneringsplaner, weekendens program, aktiviteter, informationer, inddeling af holdene på skolerne og meget andet.
 
 
Vi ses til Danmarks sjoveste opstartsstævne den 1.-3. februar i Odense!
 
 
For spørgsmål, så kontakt:
Kenneth Kongensgaard
Stævneleder, B1909 Combi Cup 2013
Tlf.: 22 77 06 12
 
 
kk/ 25.01.13
Spilleplaner klar!

Så er selve spilleplanerne til B1909 Combi Cup 2013 klar og ligger alle klar til download under "spilleplan" i menuen.
 
Under hver eneste pulje som afvikles under stævnet, kan man hente oversigten med puljens deltagere, tidspunkter, spillehal osv. Spilleplanen for søndag udleveres lørdag aften, efter de indledende kampe er spillet.
 
Vi ses til Danmarks sjoveste opstartsstævne den 1.-3. februar i Odense!
 
For spørgsmål, så kontakt:
Kenneth Kongensgaard
Stævneleder, B1909 Combi Cup 2013
Tlf.: 22 77 06 12
 
kk/ 18.1.13
10/1: Vigtig info vedr. B1909 Combi Cup
 
 
Kære deltagende klubber v/ B1909 Combi Cup 2013

Dette års udgave af B1909 Combi Cup nærmer sig efterhånden med hastige skridt, og derfor har vi en del vigtige oplysninger til Jer:

Tidligere deltagere vil kunne huske, at skolen tæt på klubhuset (Abildgaardskolen) er blevet benyttet til indkvartering, men dette er desværre ikke muligt i år, da skolen kort før jul meddelte os, at de selv afholder et stort jubilæumsarrangement i selvsamme weekend!
Derfor kommer indkvarteringen i år til at foregå på H.C. Andersen Skolen (gå-afstand fra klubhuset og dér hvor HCA-hallen ligger) og på Seden Skole, der ligger ca. 3 km. fra klubhuset.

Vi ved af erfaring at en del klubber selv kommer i biler, og i forhold til det koordinerende arbejde, så vil vi meget gerne hurtigst muligt vide hvilke klubber der kommer til Odense i privatbiler og dermed selv kan klare transporten mellem Seden Skole og B1909.
Vi har evt. mulighed for at have busser indsat, men har brug for at vide hvor stort behovet evt. er, og derfor har vi brug for en hurtig tilbagemelding.

 

Vi skal desuden gøre opmærksom på, at fristen for indbetaling af samlet deltagergebyr var den 20. december.

Så har dit hold endnu ikke indbetalt dette, bedes I venligst gøre det hurtigst muligt. Deltagergebyret er på 450,- pr. person både for spillere, trænere/ledere og evt. forældre. Enkelte mangler også holdgebyret på 1.000,-

 

Vi er så småt gået i gang med det store stævnemagasin på 52 A4-sider , hvor Jeres holds spillere bliver præsenteret.

I den forbindelse må I meget gerne sende et holdbillede og en oversigt over Jeres spillertrup med nummer, navn, position på banen samt navne på trænere.

Ligeledes skal vi bruge en komplet liste over spillere, trænere og evt. forældre, hvor deltagerens fulde navn, adresse, fødselsdato og telefonnummer fremgår . Det er i forhold til brandmyndighederne.

Ovenstående informationer/filer mailes til kenneth@b1909.dk hurtigst muligt og senest torsdag d. 17. januar 2013 .

Vi glæder os til at se jer alle i Odense d. 1., 2. og 3. februar 2013 til Danmarks sjoveste opstartsstævne!
 
For spørgsmål så kontakt:

Stævneleder, Kenneth Kongensgaard
kenneth@b1909.dkeller på tlf. 22 77 06 12
 
 
/kk/10.01.2013
 
Tilmelding åben for 2013-udgaven!
 
 
B1909 Combi Cup afholdes i 2013 for 5. gang, efter de velafviklede stævner i 2009, 2010, 2011 og 2012, hvor hold fra hele Danmark havde en stor fodboldoplevelse i Odense.
 
Du kan læse meget mere om B1909 Combi Cup på de følgende sider, hvor du også kan finde information om tilmelding. Husk at der er plads til 10 hold i U10, 10 hold i U11 og 10 hold i U12 - så skynd dig at tilmelde dit hold!
 
For spørgsmål så kontakt:

Stævneleder, Kenneth Kongensgaard
kenneth@b1909.dkeller på tlf. 22 77 06 12
 
 
/kk/03.10.2012
 
Resultater og billeder fra Combi Cup 2012
 
Under årets B1909 Combi Cup blev der taget en masse gode billeder. Under "Galleri" kan du både se billeder af vinderholdene, kamp og stemningsbilleder.
 
Under "resultater" i menuen kan du se alle resultater fra B1909 Combi Cup - både inde og ude.
 
Endnu engang tak for Jeres deltagelse! Send gerne både ris/ros om Jeres oplevelse v/ B1909 Combi Cup 2012 på mail: kenneth@b1909.dk
 
 
kk/9.2.12
 
Spilleplaner klar!

Så er selve spilleplanerne til B1909 Combi Cup 2012 klar og ligger alle klar til download under "spilleplan" i menuen.
 
Under hver eneste pulje som afvikles under stævnet, kan man hente oversigten med puljens deltagere, tidspunkter, spillehal osv. Spilleplanen for søndag udleveres lørdag aften, efter de indledende kampe er spillet.
 
Vi ses til Danmarks sjoveste opstartsstævne den 3.-5. februar i Odense!
 
For spørgsmål, så kontakt:
Kenneth Kongensgaard
Stævneleder, B1909 Combi Cup 2012
Tlf.: 22 77 06 12
 
kk/ 2.1.12
Puljerne til B1909 Combi Cup 2012 klar!
 
2012-udgaven af B1909 Combi Cup er nu ikke længere end 2 måneder væk. 30 hold fordelt over hele landet er forlængst tilmeldt og klar til de mange inde- & udendørskampe.
 
Udendørs deles puljerne op i 2 med 5 hold i hver:

U10:
Pulje 1: OKS, Strib, Frederikssund, Herfølge, AGF
.
Pulje 2: B1909, Vejle, Haderslev, BK Frem, B93.

U11:
Pulje 1:
BK Frem, B93, HIK, Haderslev, Lyseng.
Pulje 2: Dalum, Herfølge, Brøndby, Tarp, HEI.
 
U12:
Pulje 1: OKS, Fredericia/Trelde, B93, Jægersborg, Lyseng.
Pulje 2: Marienlyst, B1909, Frederikssund, Silkeborg, HEI.

Indendørs har puljerne fået følgende udseende:

U10
Pulje 1: OKS 1, Vejle 2, Frederikssund 2, Herfølge 1, B93 1.
Pulje 2: Strib 2, B1909 1, Haderslev 2, BK Frem 1, AGF 2.
Pulje 3: Strib 1, B1909 2, Frederikssund 1, BK Frem 2, AGF 1.
Pulje 4: OKS 2, Vejle 1, Haderslev 1, Herfølge 2, B93 2.
 
U11
Pulje 1: BK Frem 1, Dalum 2, HIK 1, Haderslev 1, HEI 2.
Pulje 2: B93 2, Herfølge 1, Brøndby 2, Tarp 2, Lyseng 1.
Pulje 3: B93 1, Herfølge 2, HIK 2, Tarp 1, Lyseng 2.
Pulje 4: BK Frem 2, Dalum 1, Brøndby 1, Haderslev 2, HEI 1.
 
U12
Pulje 1: OKS 2, B1909 2, B93 2, Jægersborg 1, HEI 1.
Pulje 2: OKS 1, Fredericia/Trelde 2, Frederikssund 2, Silkeborg 1, Lyseng 2.
Pulje 3: Fredericia/Trelde 1, Marienlyst 2, B93 1, Silkeborg 2, Frederikssund 1.
Pulje 4: B1909 1, Marienlyst 1, Lyseng 1, Jægersborg 2, HEI 2.

Selve spilleplanen følger i starten af januar.
 

Vi skal desuden gøre opmærksom på, at fristen for indbetaling af deltagergebyret var den 1. december.

Så har dit hold endnu ikke indbetalt dette, bedes I venligst gøre det hurtigst muligt. Deltagergebyret er på 450,- pr. person både for spillere, trænere/ledere og evt. forældre .

 

Vi er så småt gået i gang med det store stævnemagasin på 48 A4-sider , hvor Jeres holds spillere bliver præsenteret.

I den forbindelse må I meget gerne sende et holdbillede og en oversigt over Jeres spillertrup med nummer, navn, position på banen samt navne på trænere.

Ligeledes skal vi bruge en komplet liste over spillere, trænere og evt. forældre, hvor deltagerens fulde navn, adresse, fødselsdato og telefonnummer fremgår . Det er i forhold til brandmyndighederne.

Ovenstående informationer/filer mailes til kenneth@b1909.dk hurtigst muligt og senest tirsdag d. 10. januar 2012.

Vi glæder os til at se jer alle i Odense d. 3., 4. og 5. februar 2012 til Danmarks sjoveste opstartsstævne!
For spørgsmål så kontakt:

Stævneleder, Kenneth Kongensgaard
kenneth@b1909.dk eller på tlf. 22 77 06 12
 
/kk/9.12.2011
Info til deltagere v/ 2012-udgaven af B1909 Combi Cup
 
Kære deltagere til B1909 Combi Cup 2012
Så kan vi melde alt udsolgt til 2012-udgaven af Combi Cup!
Alle 3 rækker er nu booket med 10 hold i U10, U11 og U12-rækken. Komplet deltagerliste kan ses her på www.combicup.dk under "Hold".

Stævneledelsen arbejder hårdt på, at gøre weekenden så god, struktureret og spændende for Jeres klub som overhovedet muligt.

Vi skal gøre opmærksom på, at fristen for at indbetale holdgebyret på 850,- var i går søndag, så har du endnu ikke fået indbetalt beløbet, bedes du venligst gøre dette hurtigst muligt på følgende konto:
Kontooplysningerne er: 5389-0315557

Desuden må du/I gerne oplyse Jeres forventede deltagerantal - både spillere, trænere/ledere og evt. forældre på kenneth@b1909.dk hurtigst muligt.

Når vi kommer tættere på afviklingen af B1909 Combi Cup, skal der laves en komplet liste over spillere, trænere og evt. forældre, hvor deltagerens fulde navn, adresse, fødselsdato og telefonnummer fremgår. Det er i forhold til brandmyndighederne. Mere herom senere!

Har du/I spørgsmål til B1909 Combi Cup, så henvend Jer til stævneleder, Kenneth Kongensgaard på kenneth@b1909.dk eller på telefon 22 77 06 12.

/kk/1.11.2011
 
Tilmelding åben for 2012-udgaven!
 
B1909 Combi Cup afholdes i 2012 for 4. gang, efter de velafviklede stævner i 2009, 2010 & 2011, hvor hold fra hele Danmark havde en stor fodboldoplevelse i Odense.
 
Du kan læse meget mere om B1909 Combi Cup på de følgende sider, hvor du også kan finde information om tilmelding. Husk at der er plads til 10 hold i U10, 10 hold i U11 og 10 hold i U12 - så skynd dig at tilmelde dit hold!
 
/kk/01.09.2011
Resultater og billeder fra Combi Cup
 
Under årets B1909 Combi Cup blev der taget en masse gode billeder. Under "Galleri" kan du både se billeder af vinderholdene, kamp og stemningsbilleder.
 
Via nedenstående link kan du desuden se samtlige resultater fra B1909 Combi Cup 2011
 
 
 
 
kk/8.2.11
 
Reglerne for inde- & udeturneringen
 
Flere klubber har spurgt efter reglerne for specielt inde-turneringen. Herunder kan du se spillereglerne for både inde- & udeturneringen.
 
 
kk/27.1.11
 
Spilleplaner klar!

Så er selve spilleplanerne til B1909 Combi Cup 2011 klar og ligger alle klar til download under "spilleplan" i menuen.
 
Under hver eneste pulje som afvikles under stævnet, kan man hente oversigten med puljens deltagere, tidspunkter, spillehal osv.
 
Vi ses til Danmarks sjoveste opstartsstævne den 4.-6. februar i Odense!
 
For spørgsmål, så kontakt:
Kenneth Kongensgaard
Stævneleder, B1909 Combi Cup 2011
Tlf.: 22 77 06 12
 
kk/17.1.11
 
Mulighed for madpakker til fredag & søndag
 
Som en ekstra service overfor deltagerne til årets B1909 Combi Cup, tilbyder vi nu holdene at købe madpakker, som enten kan nydes ved ankomsten fredag aften eller til hjemturen søndag.
 
Madpakken består af: Stor sandwich med enten æg/tomat, skinke/ost eller kalkun samt 1. stk. frugt og 1 stk. brikjuice for kun 40 kr. pr. person.
 

Bestilling hurtigst muligt og senest d. 28/1 til:

Kenneth Kongensgaard
Stævneleder, B1909 Combi Cup 2011
www.combicup.dk
Tlf.: 22 77 06 12
 
/kk/13.1.2011
 
Kampprogrammet klar
 
Så er kampprogrammet til de mange kampe ved B1909 Combi Cup lavet for både U10, U11 og U12.
 
I alt skal der afvikles hele 477! kampe indendørs og udendørs.
 
 

Download herunder programmet
:

For U10
 
Selve spilleplanerne for hver pulje vil kunne ses her på siden hurtigst muligt.
 
Se i øvrigt weekendens samlede program med kampe, måltider og aktiviteter under "Program"
 
/kk/9.1.2011
 
Puljerne til Combi Cup 2011 klar!
 
2011-udgaven af B1909 Combi Cup er nu ikke længere end 2 måneder væk. 30 hold fordelt over hele landet er forlængst tilmeldt og klar til de mange inde- & udendørskampe.
 
Udendørs deles puljerne op i 2 med 5 hold i hver:

U10:
Pulje 1:
Dalum IF, KB, Brøndby, IF Lyseng, SønderjyskE.
Pulje 2: HEI, Frem, B93, Herfølge, Hellerup.

U11:
Pulje 1:
B1909, Brøndby, Silkeborg, IF Lyseng, Solrød.
Pulje 2: OKS, Jernløse, Frederikssund, B93, Bredballe.
 
U12:
Pulje 1: FC FYN, Strib, AaB, Varde IF, B93.
Pulje 2: OB, Morud, Frederikssund, RB 1906, Brøndby.

Indendørs har puljerne fået følgende udseende:

U10
Pulje 1: Dalum 2, KB1, B93 2, Herfølge 1, Hellerup 2.
Pulje 2: SønderjyskE 1, IF Lyseng 2, Brøndby 1, Frem 2, HEI 1.
Pulje 3: B93 1, Herfølge 2, Dalum 1, Hellerup 1, KB 2.
Pulje 4: HEI 2, IF Lyseng 1, SønderjyskE 2, Brøndby 2, Frem 1.
 
U11
Pulje 1: Brøndby 1, B93 2, Solrød 2, Jernløse 1, B1909 1.
Pulje 2: Silkeborg 1, Frederikssund 2, OKS 1, Lyseng 2, Bredballe 1.
Pulje 3: Brøndby 2, Jernløse 2, B93 1, B1909 2, Solrød 1.
Pulje 4: Frederikssund 1, Bredballe 2, Lyseng 1, Silkeborg 2, OKS 2.
 
U12
Pulje 1: Strib 1, Varde 2, Morud 1, RB 1906 2, Brøndby 1.
Pulje 2: OB 1, B93 2, AaB 1, FC FYN 2, Frederikssund 1.
Pulje 3: Varde 1, Morud 2, Strib 2, Brøndby 2, RB 1906 1.
Pulje 4: FC FYN 1, AaB 2, Frederikssund 2, OB 2, B93 1.
Selve spilleplanen følger snarest muligt.
 
 
For spørgsmål så kontakt:

Stævneleder, Kenneth Kongensgaard
kenneth@b1909.dk eller på tlf. 22 77 06 12
 
/kk/6.12.2010
 
U10 & U11-rækken allerede fuldt booket!
 
B1909 Combi Cup mærker en meget stor interesse for vores stævne, der som bekendt afvikles d. 4.-6. februar 2011. Allerede på nuværende tidspunkt er både U10-rækken (årgang 2001) og U11-rækken (årgang 2000) fuldt booket med 10 hold.
 
Efter tilmeldingerne i U10-rækken nærmest væltede ind, besluttede vi at gennemgå stævnestrukturen og udvide årgangen fra de oprindelige 6 hold til 10. Vi glæder os over at holdene kommer fra hele landet.
 
Dermed er det kun i U12-rækken (årgang 99), at der stadig er en del ledige pladser (6), så her er der rig mulighed for at netop dit hold, kan få en stor oplevelse med B1909 Combi Cup i Odense.

For spørgsmål/tilmelding så kontakt:

Stævneleder, Kenneth Kongensgaard
kenneth@b1909.dk eller på tlf. 22 77 06 12
 
/kk/28.09.2010
 
Combi Cup klar til den 3. udgave
 
B1909 Combi Cup afholdes i 2011 for 3. gang, efter de velafviklede stævner i 2009 & 2010, hvor hold fra hele Danmark havde en stor fodboldoplevelse i Odense.
 
Du kan læse meget mere om B1909 Combi Cup på de følgende sider, hvor du også kan finde information om tilmelding. Husk at der er plads til 10 hold i U10, 10 hold i U11 og 10 hold i U12 - så skynd dig at tilmelde dit hold!
 
/kk/25.08.2010
 
Information til deltagende klubber

Kære deltagende klubber

Nu er der efterhånden kun ca. 4 uger til B1909 Combi Cup afvikles i Odense.
Stævneledelsen arbejder hårdt på at gøre weekenden så god, struktureret og spændende for Jeres klub som overhovedet muligt. Netop nu lægges sidste hånd på stævneprogrammet som vi forventer klar i næste uge (uge 3).
Det næste der skal tages fat på er det store stævnemagasin på 48 A4-sider, hvor Jeres holds spillere bliver præsenteret. I den forbindelse må I meget gerne sende et holdbillede og en oversigt over Jeres spillertrup med nummer, navn, position på banen samt navne på trænere.
Ligeledes skal vi bruge en komplet liste over spillere, trænere og evt. forældre, hvor deltagerens fulde navn, adresse, fødselsdato og telefonnummer fremgår. Det er i forhold til brandmyndighederne.
Ovenstående informationer/filer mailes til kenneth@b1909.dk hurtigst muligt og sendes fredag d. 22. januar.
Det er også ved at være tiden, hvor holdgebyr og deltagergebyret skal betales.
Kontooplysningerne er: 5389-0315557

Pengene bedes overført senest onsdag d. 18. januar.
Har du/I spørgsmål til B1909 Combi Cup, så henvend Jer til stævneleder, Kenneth Kongensgaard på kenneth@b1909.dk eller på telefon 22 77 06 12. 
 
/kk/15.1.2010

Fin tilslutning, men fortsat ledige pladser!

B1909 Combi Cup 2010 afvikles først til februar, men allerede nu arbejdes der hårdt af alle folkene bag stævnet. Tilmeldingerne er kommet hurtigt ind, specielt i U11-rækken, som vi allerede nu har fuldt booket. Det er vi rigtig glade for, og har selv store forventninger til at give holdene en fantastisk weekend i Odense.
 
Vi har fortsat en del ledige pladser i U10 (årgang 2000) og i U12 (årgang 1998). Vi opfordrer alle interessede til at tilmelde sig hurtigt i forhold til den videre planlægning.
 
Har du/I spørgsmål til B1909 Combi Cup, så henvend Jer til stævneleder, Kenneth Kongensgaard på kenneth@b1909.dk eller på telefon 22 77 06 12. 
 
/kk/16.12.2009
 
Combi Cup for 2. gang!
 
B1909 Combi Cup afvikles for 2. gang, når sidste sæsons store stævnesucces skydes i gang fredag den 12. februar 2010. Stævneledelsen har store forventninger til denne udgave af stævnet, hvor vi har justeret på selve strukturen, så hvert hold får endnu flere kampe i benene, til glæde og gavn for både spillere og trænere. Derudover holder vi fast i den succesfulde kombination af indestævne og 7-mands på kunstgræs, ligesom vi fortsat har stor fokus på en harmoni mellem sportslige ambitioner og det sociale aspekt.
 
Du kan læse meget mere om B1909 Combi Cup på de følgende sider, hvor du også kan finde information om tilmelding. Husk at der kun er plads til 10 hold i hver af de tre årgange; U10, U11 og U12 - så skynd dig at tilmelde dit hold!
 
/hbr/29.01.2009
 
B1909 Combi Cup 2020